2008-08-31

Godmorgon!

Vaknade för kanske en och en halv timme sen... Och åt fukost på dirr när jag hade stigit upp ur min varma mysiga säng. Åt en ost macka och te. Skulle egentligen springa med pappa idag men tror inte att det blir så, jag vet inte, det är både bra och dåligt. Bra för at jag slipper springa men dåligt för att jag just inte ska springa... Heh. Men nästa söndag måste jag göra det för att i skolan ska vi ha ett konditions test och jag måste öva lite känner jag. Och imorgon är det måndag igen och på torsdag ska vi ta skolfoto. Jag måste bli bra på det. Vi har ju sånna där skolkataloger och om man blir dålig kan ju alla se bilden i ett helt år!
Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

men hallå där, måste man öva för ett konditionstest i din skola, låter helknäppt!!! man har väl den kondition som man har, spelar roll liksom, det är ju inte viktigt ju, inte som att kunna läsa och skriva typ...