2008-08-28

Torsdag

Idag har skoldagen gått jättebra, bara lite sega lektioner på morgonen. På sista lektionen innan lunch så hade vi svenska, men jag var så hungrig och ville gå och käka hela tiden, haha. Men efter skolan gick jag och en kompis hem till en till kompis där vi pratade gossip (vilket vi alltid brukar göra..) Sen spelade vi in en rolig mobil film, vi tre brukar ofta göra sånt och det är alltid lika kul varje gång!
Nu ska jag rensa jordgubbar som vi ska äta jordgubbar för pappa köpte det igår. Jag vill nog ha lite choklad sås till, jag tror att jag är beroende av det... inte så bra... Men det är ju så gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄNTLIGEN är datorförbudet slut. Ibland är föräldrar MYCKET!!! jobbiga. Älskar också fredag! Och chokladsås.

Anonym sa...

Men chokladsås är ba bäst!!! Man ska ha typ asmycket, mer choklad sås än glass tycker jag. Hemgjord är god, den på tub tar slut så snabbt. :P