2008-08-16

Lördagen

Kom nyss in efter att ha hjälpt mamma och pappa med att plocka äpplen i trädgården. Som tack för det får jag lite pengar. :) Om ni läser det här, tack så mkt! Men man blir jäkligt varm av att plocka runt 400 äpplen(!) Sitter här och svättas som en liten gris * skämt *.
Och tidigare idag åkte jag en sväng till Farsta, där vi åt lunch. Suschi, jättegott, men bara med lax och räkor på hihi. Och nu sitter jag här i mitt rum och bloggar. Kom nyss på att det är sista lördagen på somar lovet och 2 dagar kvar tills skolan börjar på måndag. *ångest*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hatar skolan!!! Eller typ läxor, att alltid stiga upp så tidigt varje dag o så men jag gillar egentligen att plugga och några kompisar. Sen finns det ju en del puckon i min skola! Varför kan inte alla typ ba va som de e??? Jag börjar oxå skolan på måndag o de suger fett! Försöker ha kul sista dagarna men tänker bara på att lovet e slut nu...

Anonym sa...

man kanske glömmer när det inte är nåt kul som man ska komma ihåg? så är det ofta för mig! men hajja... jag börjar skolan efter lunch idag. då hinner jag ha värsta ångesten innan. *ler lite*

Anonym sa...

du har så himla schyssta blider på din blogg - det skulle vart kul att se när du plockar flera hundra äpllen!