2008-08-25

Shopping

Idag har jag varit i stan, på drottninggatan, med mina kompisar efter skolan. Först gick vi till H&M sen till SOUK gallerian och kollade på Monki och Topshop där jag köpte ett jättesnyggt lila linne. Topshop har väldigt mycket fint =) Sen gick vi vidare till donken för att köpa fika, glass med chokladsås. Den är rätt god och så är den billig också, bara 10kr. Bra där. Det finna så många bra affärer på drottninggatan förresten. Efter det så åkte vi hem, var helt slut då. Det var ju så varmt i alla affärer och så mycket folk överallt. Och när jag kom hem skulle jag dammsuga, hade lovat mamma att göra det idag. Känner mej helt slut nu när jag sitter och pluggar.

Linne - Topshop 99kr

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt linne gumman. Du är ju bra på att stava - vad är cokladsås? ;)

Anonym sa...

Värsta snygga linnet. Ba äääälskar linnen! Ska ha linne och kofta så ofta jag kan om jag inte fryser ihjäl i vinter!!! :)