2008-08-12

Hösten

Det blev ett inlägg till, men om man kommer på nått bra att skriva vill man göra det på en gång hihi. Snart är det höst.. Då är det ju typ mörkt & regnar nästan hela tiden (om man har tur kan det faktiskt va riktigt bra väder, hoppas hoppas) Men ändå lite trist eftersom att det är så mysigt med sommar, sol & värme! Men en sak är faktiskt lite kul när det kommer en ny säsong är alla nya kläder som kommer in i affärerna. Själv tycker jag att jag "behöver" (det kanske inte är ett så nödvändigt höstplagg) en "lång tröja/kortare klänning", vad kallar man det? Men jag tror ni fattar vad jag menar, som man iaf kan ha över ett par tjockare thights eller smala jeans. På American Apparel har de jättesnygga sånna, som är rätt så billiga. Ska nog köpa nån sådan snart. ;)
Nä nu ska jag gå och lägga mej eller kanske läsa lite innan jag släcker lampan... Aja, godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

din blogg är sååå himla fin! snygga bilder och koll på mode verkar du ha! Go girl go - lycka til med din blogg. jag ska fortsätta läsa den i alla fall.

Anonym sa...

Gå och köp dig en långtröja/tunika på denna trediga affär, American Apparel! Det är en riktig vitaminkick att köpa ett klädesplagg som man gillar och speciellt när det är regnigt och grått!