2008-08-05

Här i Luleå

Nu är jag här i luleå. Det blev lite bloggande iaf... Var på stan igår. Köpte en jättesnygg skinjacka och lite smink, som ni får se bilder på när jag kommer hem. Fick en make-up kurs på make up store när jag fyllde år, så jag gick på den nu. Det var faktiskt kul, tjejen som typ höll i kusen noppade mina ögonbryn, de blev jättesnygga. Sådär fint böjda och lite smalare längst ut... Hon sminkade mej samtigt som hon berättade och sminkningen blev supersnygg.

Snart åker jag hem igen, här uppe har jag haft det jättebra även fast att det varit rätt kallt och mulet nästan hela tiden.
Men sen när jag kommit hem är det bara en vecka kvar tills skolan börjar! Nej, jag vill inte det! Det är ju så skönt att vara ledig... Äh, nu måste jag tänka på annat, det blir säkert bra och när skolan börjar träffar man ju kompisarna nästan varje dag =)
Nu ska jag gå en låång sjön promenad runt en sjö med mormor, rätt mysigt...

Hoppas ni har det bra där hemma :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste lägga ut en bild på skinjackan!!! Höstens måste-plagg tror jag... Ha det bra i norr!
PS: Gilar din blogg!!!