2008-08-20

Utflykt 2

Hejsan! Är hemma igen efter att ha varit på en utflykt med min klass och tre andra klasser. Där skulle klasserna tävla mot varandra i olika aktiviteter, typ som att kasta stövel, hehe. Det var helt okej och som tur var så var det jättefint väder så man kunde bara ha shorts på sej, senast jag använde de var för någon vecka sen. Och när skolan slutade var jag med några vänner.
Men imorgon börjar allt som vanligt igen, vi får våra böcker, läxor och har vanliga lektioner. Sn börjar vi runt åtta också. De senaste dagarna började vi nio. Hur ska jag hinna bli klar imorgon bitti?

1 kommentar:

Anonym sa...

Brukar komma sent till skolan och dom lägger ut det på en lista på nätet som päronen kan gå in o kolla på. hatar! jag kämpar ju för att komma i tid. tycker vi skulle börja klockan 9 på morgnarna, VARJE DAG!!! då kanske jag skulle hinna i tid.