2008-09-26

fredag

Heej!
Eftersom att vi har studiedagar nu är jag ledig. Det blir som en lång helg på 4 dagar (fast 1 och en halv dag har redan gått)! Nu när jag är ledig har jag tid att göra vad jag vill. I veckorna så är det så mycket annat man måsta göra och nu har jag tex en hel dag på mig att göra en läxa medans annars så måsta jag göra den på en kväll, det är lite jobbigare. Jag hade egentligen tänkt att vara med kompisar dom här dagarna men så blev det visst inte =( , så tråkigt. Men vi ses ju sen igen och kan förtfarande göra nått imorgon tex. Annars har det inte hänt så mycket, nästan ingenting alls faktiskt.
Puss o kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har typ alldrig studiedag ju. Känns som att jag har läxor jämnt och alldrig hinner med nåt annat. Men jag vill bli veterinär när jag blir vuxen och då är det ju bara att plugga på liksom... men kul är det INTE.