2008-09-10

Hej bloggen!


Pappa kom hem från en liten jobb resa idag och han hade köpt med sig en jättegod choklad, så jag sitter här och äter lite på den nu. Mumma! Och ett lite kitt från clnique till mig, så snällt! Men jag borde inte äta så mycket av chokladen just nu för vi ska äta middag snart... köttfärssås och spagetti blir det.

Förlåt för att jag tjatar om vädret hela tiden man jag blir så jävla (ursäkta) trött på det, det regnar ju hela tiden. Det är så ruggit ute så att man helst bara vill sitta inne!
Jaha, nu var det visst dax för mat, bloggar lite mer sen. Och senare ikväll ska jag se idol!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du testat kajalpennan, den är ju asbra!!!! Min stenrika släkting säger att billigt smink är dåligt smink och vet du, det är det enda som hon (min släktning) säjer som jag håller med om... haha!