2008-09-11

11/9


Heej!!
Idag hade vi cooper testet. Det gick bra och det var inte alls så jobbigt som jag trott. Tiden var bra (bättre än när jag sprang själv tidigare!), men jag är inte helt nöjd den kunde ha varit lite bättre. Men en sak var lite pinsam, för efter att jag hade srumgit så var jag jätteröd i ansiktet, jag menar det verkligen, jätteröd!!! Det var inte för att jag tyckte att det var jättejobbigt att springa, jag vet faktiskt inte varför men jag är en sån som blir röd i ansiktet istället för att börja svettas jättemycket när jag är varm, lite konstigt... Vi hade so prov också, det gick bra det med tror jag. Men på morgonen var jag jättenervös så om vi skulle haft ett till prov eller liknande idag hade jag velat gå hem, haha, skojja bara. Efter cooper testet så var all lite små trötta och super fnissiga. På no, sista lektionen, så var det bara liite skrattigt. Efter skolan så följde två kompisar med mig hem. Min ena kompis hade sin cykel med sig så vi skulle sjutsa varandra lite. Jag är inte bäst på det så när jag skulle sjutsa så blev det lite vingligt och då skrattade vi ännu mer. Hemma hos mig så pratatde vi och såg på roliga videos på youtube och sen såg vi på en skit läskig grej. Man skulle titta på en bild nära och helt plötsligt hoppar det fram en läskig sak och då lät det också (så man måste ha ljudet på högt för att det ska bli kul) och vi bara skrek. Det är inte läskigt för på något hemskt sätt utan för att man inte vet när och vad det är som ska hända. Andra gången vi såg på den var det inte alls lika läskigt för att man just vet vad som ska hända, men man hoppar till lite ändå varje gång.
Och det känns som att jag har skrattat jättemycket idag, hahaha...

Nu måste jag ta och göra matte läxan som ska vara klar imorgon. Och då är det fredag, jippie!
Puss puss //E

Inga kommentarer: