2008-09-22

Hej svejs!

Har nyss ätit middag efter att ha kommit hem från tandläkaren vid odenplan. Skulle fixa min tandstänllning (japp, jag har tandställning). Jag har fått en massa gummisnoddar som jag ska ha när jag sover, dom ska typ sitta kors och tvärs i hela munnen... men som tur är behöver jag inte ha någon på dan. Min snälla kompis gjorde mig sällskap dit så slapp jag åka själv, det är så trist. Vi kom dit lite förtidigt så vi köpte varsin bulle på 7-eleven och kikade lite på å'hlens.
Puss & kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du gör ju reklam för cooco... får man typ betalt då i smycken eller hur funkar det? funderar på att börja blogga och är nyfiken på allt sånt där. din blogg är bra!

Ebba sa...

Tack tack!
Om du undrar så kan du gå in på just cocoo.se och läsa under fliken "mode bloggare" så står det allt om det där.