2008-10-02

en rolig eftermiddag

Heej!
Iadg sammanfattade det vi gjort igår och i förgår (då vi var i skogen och tyresta) genom att göra lite plancher med växter och foton på. Det var inte det roligatse jag gjort men det var inte jättetråkigt heller. Jag är glad för att vi inte skulle vara ute i skogen. Men idag regnade det inte. Det kunde hellre ha regnat idag när vi var inne än igår när vi var ute... Men imorgon får det bara inte regna eller vara iskallt. För vi ska vara ute hela dagen och orientera och göra lite gemensamma aktiviteter i klassen. Snälla, låt det inte bli något hemskt som att hoppa med en boll mellan knäna eller "idoten" som det brukar bli för då vill inte jag vara med! Sen slutar vi klockan 4, så sent. Nä, nu ska jag sluta vara så negativ och berätta om eftermiddagen istället. Jag och några andra åkte hem till vår kompis i stan. Där bakade vi en kladdkaka (vi tänkte baka något igen eftersom att morotskakan vi bakade igår blev helt misslyckad), den blev supergod. Så där kletig i mitten och lite seg utanpå ni vet och alldeles varm. Sen spelade vi också in en rolig video och tog lite bilder med hennes web-kamera, det är jättekul =)
Nu har jag lite annat att fixa med. Puss & godnatt!

Inga kommentarer: