2008-10-03

Friday

Vi hade ju orienteringsdag idag. Det gick jättebra för mig och hon jag sprang med. Är väldigt nöjd med tiden. Vi virrade bort oss ett litet tag för vi gick fel stig men sen hittade vi till rätt stig och när vi skulle hitta kontroll ett hittade vi den inte fast att vi var på rätt plats. Så vi frågade några var den var och dom så att den är ju här och pekade på ett träd typ en meter ifrån oss! Hur kunde vi missa och se den? Haha... Och det regnade inte när vi var där ute! Jag vet att jag är tjatig och bara pratar om vädret men jag hatar när det regnar och det är så jobbigt om det gör det när man måste vara ute. Innan vi började orientera stannade vi på skolan för att spela "dopp boll". Jag hade helst sluppigt det och åkt direkt dit som vissa andra klasser gjorde.
När orienteringsdagen var slut gick jag hem och jag borde egentligen gjort no läxan och pluggat till so provet (som jag inte alls har pluggat till och det är på måndag, oj hur ska det gå...) men jag gjorde lite annat istället, hehe. Sen kom farmor och farfar på middag och vi åt lasagne, mums. Och kladdkaka som mamma bakat idag till efterrätt. Och nu ikväll har jag inte gjort så mycket, sett lite på idol och så.
Ha en bra fredag kväll =)

Inga kommentarer: