2008-10-31

torsdag + fredag

Slänger in en bild på var "katt" pumpa...
Hej! Igår var jag och sov äver hos en kompis (vi var 6st... hehe). Först gick vi och hyrde film och sen käkade vi hemmalagad pizza. Mumma! Sen bara pratade och skrattade vi innan vi satte på filmen, the others, som vi hyrt. Det är en skräckfilm men den var inte sådär jätteläskig (vilket var lite bra... annars hade vi nog inte kunnat somna alls sen...), annars var den bra. Vi sov alla i ett rum och alla hade sovsäckar. Men jag gillar verkligen inte att sova i sovsäck. Det blir så varmt och man kan knappt röra sig i den, men det gick bra ändå. Och sen när vi vaknade på morgonen hade vi kuddkrig, haha. Vi hade verkligen superkul iaf! Sen när jag kom hem åkte jag och min syster in till stan där vi skulle möta vår pappa och käka lunch och senare fika. Nu ska jag och pappa åka och köpa middag. Så ha en bra kväll då. Puss & kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

men gu' va' fin pumpa asså! finaste jag sett!