2008-11-13

en helt vanlig dag

Idag känner jag mej äntligen lite piggare igen (kanske för att det är fredag imorgon). Men det är fortfarande skitjobbigt på morgnarna. Det är ju så mörkt ute och man vill bara sova vidare och aldrig gå upp och när man väl gör det går man runt och ser ut som en levande död, hahah. Kanske inte riktigt men vet inte hur jag ska förklara liksom... En anledning till att allt känns lite bättre just NU är för att jag inte har gjort en enda läxa idag. Det låter kanske lite konstigt men jag har suttit begravd med en massa plugg varenda efter middag hela veckan. Inte för att vi inte har några läxor alls nu, för det har vi! Så efterskolan gick jag hem till en kompis där vi bara tog det lite lugnt och snackade en massa =). Sen har jag inte gjort så mycket mer, interesting eller hur?
Blev plötsligt väldigt sugen på mandariner ännu mer interesting, hihi... Jag får en väldig jul känsla av att äta det, speciellt av lukten, mmm... :-P
Puss puss!

Inga kommentarer: