2008-11-05

onsdag

Hej hej! Har inte så mycket att blogga om just nu och det har inte hänt så mycket idag heller. Vi hade matteprov i skolan. Den sista uppgiften var en sån där mvg uppgift. Jag (men det var fler också) satt och jobbade med den fast att var lunch redan hade börjat och jag kände mig skit trött men sen blev jag tvungen att gå men hann ändå inte riktigt klart och jag hade typ skrivit "inte klar" stort över hela pappret med den uppgiften. Men när jag lämnade in den så sa hon att det var rätt, och jag bara YES! Men jag fattar inte hur det kunde vara rätt fast att jag inte var klar, men det var tydligen det... Nog pratat om provet nu. Sen fortsatte skolan som vanligt och efter skolan stannade jag och snackade med några kompisar ett tag innan jag stack hem för att plugga (vi har so prov imorgon). Jag har haft en världens roligaste dag ser ni, haha. Nu funderar jag på om jag ska måla min naglar med svart nagellack. Eller blir det för rockigt/punkigt?? Äsch, jag kör på svart ändå. Föresten så är det väldigt "inne" nu, inte för att jag bryr mig super mycket och följer allt som är inne sten hårt, för det gör jag faktiskt inte., men lite kul med trender är det allt. Puss & kram skummbanan =)

Inga kommentarer: