2008-11-19

today

Hejsan! Sitter här och ser på snön faller ner utanför fönstret. Den här gången ligger den iaf kvar på marken men vet inte hur länge det blir, till ikväll kanske?

Idag följde jag och F med J till tandläkaren på morgonen (vi hade lång sovmorgon). På morgonen blev det lite rörigt... Först vaknar jag vid 5 och då är min väckarklocka inte på så jag sättter på den och somnar om. Sen ringer min väckarklocka vid 6 istället för halv 7! Och om jag skulle sätta på den ingen skulle den fortsätta att ringa hela tiden och då måste jag hålla mej vaken för annars vet jag att jag kommer försova mej men sen kommer jag på att jag har alarm på mobilen. Jag vaknar av mej själv lite för sent för min mobil var på tyst! Jaja, det var bara det. Så kan det bli. Haha. Men iaf så skulle hon ta ut sin tandställning och det blev så snyggt (hon var fin innan med så klart). längtar tills jag får ta bort min. Efter det hat det bara vart en vanlig dag i skolan. På eftermiddagen gick jag hem bara. Har haft hur mkt tid som helst att plugga men har inte orkat göra det har ingen lust nu heller... =/
Puss

Inga kommentarer: