2008-11-09

söndag kväll

Nu är helgen slut... Men tänkte berätta lite om dagen. Alla vet ju att det är farsdag så jag och syster hade köpt ett roligt kort och fixat frukost på sängen. Tänkte berätta lite om vad man kunde göra om om man själv skulle ha slut på ideer, men det är nog lite försent nu va... Sen åkte vi en sväng til farsta, skulle köpa en "skid" jacka. Hittade en vit? Frän everest, stadium. Men känner mej inte helt säker på den. Den ser lite stor/fluffig/bullig/whatever ut på. Eller är det bara jag som inbillar mej medan alla andra tycket att den inte ser ut så? Visst, den är säkert perfekt att åka skidor i, men annars då? Den passar säkert då med, kanske, det är bara jag som håller på! Sen när vi kom hem var det dax för mej att sticka iväg till badmintonen. Och på kvällen kom farmor och farfar på middag, trevligt trevligt. Och sen var det ju gossip girl, min absoluta favorit tv serie. Nu har ju sesong 2 börjat... Vad gör jag annars då? Jo, jag lyssnar på mina 2 av favorit låtar för tillfället, nämligen paparazzi och poker face med Lady Gaga (dom är föresten med i gossip girl, hihi).
XOXO ;P
Såhär sitter den iaf på, fint?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vicken fin jacka - kollade en sån på stadium men nåra dar senare var ALLA slut!!!!