2008-12-09

farsta idag

Heej! Ska snart hoppa in i duschen innan uggly betty börjar, men bloggar lite först, såklart.
Idag fick vi tillbaka franska proven och det gick så bra. Bara ett halvt fel (slarvfel). Det kan vara så irriterande när det bara är ett halvt poäng och man egentligen kan det, men det gör ju inget alls. Blev lite glad över det så var bara tvungen att berätta, hihi.
Efter skolan så åkte jag och några kompisar till farsta. Vet ni hur längesen jag var där? Jättelänge sen... Men iaf, där skulle dom titta på julklappar. Och lite annat också, såg rätt mycket fint jag bara velat köpa men det kunde jag ju inte göra. Vi fikade på waynes coffe också. Tog en kladdkaka jag delade med Aline och en chai latte. Den var god men den var faktiskt lite "för söt" även om inget kan bli för sött, haha. Jo, ibland kan det faktiskt det (ingen fattar vad jag menar va? ihi)... Mysigt mysigt =)
Kram!

Inga kommentarer: