2008-12-31

I'm back!


Nu är jag hemma igen. Kom hem runt 8 igår kväll. Var så otroligt trött då efter en 11 timmars lång helvetes resa. Men fy satan vad det är kallt här, håller nästan på att frysa ihjäl! Medan det var så varmt, fint och härligt i Thailand! Hade nog hellre vart kvar där. Är lite brun iaf, men inte så brun som jag velat, har rätt svårt för att bli super brun... Är nästan blekast i ansiktet. Fick sk mallorca finnar, sol och värme exem som ser ut som finnar. Då försvann nästan all min bruna färg i ansiktet och jag fick inte sola ansiktet mer sen eftersom att det bara skulle bli värre då -.- Känner mej ändå lite fräschare, gör alltid det när jag är brun även om det inte är så mycket. Men ni ska få se lite bilder snart, har bara inte hunnit lägga in dom på datorn än. Och få höra vad jag gjort där. Har inte "hunnit" göra så mycket alls idag, knappt packat upp, haha. Kanske ska göra lite läxor snart som vi fått över lovet... inte så kul. Måste skriva varför en bok är så bra fast att jag inte alls tycker det och skriva en fantasy berättelse som inte kommer bli så jättebra känns det som. Varför ska man ha läxor över loven egentligen?

Idag är det nyårs afton ju. Sista dagen på det här året, känns lite konstigt att det är ett nytt imorgon. Tänkte göra en liten nyårs resumé om allt som hänt i år men har inte bloggat tillräckligt länge för att det ska bli någon "mening" med det, nästa år kanske? Vad ska ni hitta på ikväll btw? Jag ska bara vara hemma och äta en god middag med familjen och skjuta fyrverkerier vid 12 =P
Gott nytt år!

Inga kommentarer: