2008-12-14

Söndag...

Hej.
Imorgon åker vi ju till Thailand så det blir ingen skola nu såhär sista veckan, så skönt eftersom att jag är så less på den just nu. Men är jävligt nervös för att vi ska åka, jag blir alltid så när jag ska resa bort. Tänker på det hela tiden, tror att nåt kommer gå fel och vet inte vad jag ska packa, om jag glömmer nåt viktigt eller nåt som skulle behövas fast att jag inte tror det, gah. Men det ska bli jättekul iaf!
'
Idag så har inte gjort så mycket. Gick runt i pyamas till kl 2 (hehe) innan jag var tvingen att byta om för att jag skulle möta Fanny för att spela badminton. Och efter det kom farmor & farfar, min kusin och morbror på lite fika, innan jag försökt packa lite och sett på GG (var det här sista avsnittet elr??).
Kramar //E
'
Tänkte bara visa ett par fina örhängen jag fått av snälla mamma. De är från cocoo.se.
Den gula färgen är säkert skitsnygg när man är lite brun...^^

1 kommentar:

Anonym sa...

ha en skön resa med sol, bad (o snygga killar... fniss!)