2009-01-17

090116

Hellu!
Mammas kompis familj var på middag hos oss ikväll. Dom hade sina två jättegulliga småbarn med sej. Lilltjejen blev typ helt fäst vid mej, haha. Vi åt iaf en jättegod middag och en nästan ännu godare efterrätt, en paj med annanas i, grädde och massa chokladsås (choklad beronde som jag är). Mums.
Innan det åkte jag till farsta en snabbis för att byta linnet till en annan storlek. Hann även kolla i några andra affärer. Såg lite fina småsaker men råkade glömma plånboken hemma, klantig jag är... Och sen när jag skulle åka hem så ser jag t-banan komma så jag springer (vet att man kan hinna då) och precis när jag kommer upp på perången går tåg jäveln såklart. Så får stå och vänta på den kalla perongen i typ 10 min. Samma sak när jag skulle åka dit också, sjukt irriterande.

Inga kommentarer: