2009-02-22

badminton ändå

Ska snart gå och göra mej lite lunch. Pasta med ketchup får det nog bli. Orkar inte fixa nåt annat, hehe. Kom iaf nyss hem från badmintonen. Det är ingen vanlig träning idag så jag, Alice, Aline, Sara och Elin hyrde en bana där för att spela. Fast trodde först inte att jag skulle kunna förlja med... Vaknade typ halv 9 redan och tänkte gå upp om en halvtimma för att hinna, men så somnar jag om (dum/trött som jag var) och vaknar av att Sara ringer och bah vi ska gå om en kvart, hänger du med eller? Aldrig att jag skulle hinna äta frukost och fixa mej och så på bara en kvart. Men sen kom pappa hem och kunde skjutsa mej dit :D Det var verkligen jättekul iaf (a)! Sen gick vi hem i snöstormen tillsamman. Asså det snöade sjukt mycket. Haha. Såg helt förjävlig ut när jag kom hem, håret nästan slickat av all snö och mascaran utkletad runt ögonen...

Inga kommentarer: