2009-02-20

Fredag och äntligen lov!

Nu är det fredag igen och sportlovet börjar! Jihoo! Så skönt det ska bli att slippa skolan och alla måsten ett tag. Behöver verkligen det nu. Den här veckan tänkte jag iaf vara med mina kompisar och ha det mys och senare åker hela familjen iväg för att åka skidor. Åå, allt kommer bli så himla kul!

Skoldagen gick väl bra idag, var bara lite trött sådär innan lunch när vi hade en jättelång so/sv lektion. Sen var jag tvungen att stanna kvar extra i skolan för att jag skulle ha utvecklingsamtal. Innan det började stannade några kompisar och vi snackade lite om allt möjligt, så då slapp jag vänta själv på skolgården. På utvecklingsamatalet sa min mentor att jag är väldigt duktig. Hihi, sånt är alltid lite kul att höra. Förut hatade jag sånna här samtal eftersom att jag aldrig visste vad jag skulle säja och så men nu kan är det "bättre".

Ska sätta mig i soffan och läsa Klick nu.
Hoppas ni får en kul/mysig fredagskväll!

Inga kommentarer: