2009-02-05

Snö...

Oj vad det snöar nu! Riktigt jävla stora flingor. Jag som längtade så mycket till våren nu ju! Ärligt talat räcker det med vinter nu. Men lite bra är det allt, förutom när det slaskar bort (update: det har redan börjat slaska), usch. För nästa fredag så åker vi till Romme för att åka skidor med skolan och då måste det vara snö (även fast att jag tror att det är snö där iaf, men ändå, ni fattar), så himla kul det ska bli! Fast så måste man ha klumpiga överdragsbyxor och en stor hjälm tryckt över huvudet. Men vill man inte frysa, bli blöt eller slå ihjäl sig så får man nog lov att vara lite ful, alla ser ju ut så föresten.
Nu vet jag inte vad jag ska längta mest efter... Skidåkning eller sommarn? ;) Haha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker folk som åker skidor i skidkläder ser ganska coola ut. Såg en brud i jeans i backen å det såg ganska mesigt ut ;)

Anonym sa...

E man ful när man har skidkläder??? Du måste va från Stockholm!!! Man SKA ha skidkläder när man åker slalom ju...

Ebba sa...

aa, jag vet att man ska ha skidkläder när man åker slalom! jag menar inte att nån är direkt ful då utan mer att jag själv inte känner mej snyggast så (även om det inte gör nåt alls). btw, att jag bor i stockholm hör väl inte med saken att göra?