2009-03-18

:)

Tänkte berätta lite kort om min eftermiddag bara. Åkte med Fanny hem till Alice på söder efter skolan. Gick ut direkt och köpte bullar och dricka och satte oss i vitabergs parken för att fika, verkligen jättemysigt. Det är så fint väder jue, solen skiiiner. Vill börja använda mina solglasögon men det kanske är lite tidigt? Iaf så blir man mycket gladare då så har gått runt och vart på superbra humör hela dagen. Men om det kommer snö igen nu så vet jag inte vad jag gör, flyttar härifrån eller nåt sånt, hah! Sen gick vi tillbaka till Alice där vi fixade varandras hår och lite sånt med plattång och volum master, blev så fint! Tog lite fina kort på resultatet också. =D
Nu måste jag börja packa lite eftersom att vi åker imorgon efter lunch.

Finaste Alice & så jag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ska du åka? Blogga vidare snälla fast du e borta!

Anonym sa...

Vad är en sån där volume master?

Anonym sa...

Vilken fin bild - vad har du på dig som du lånat av Alice? Jättesnyggt!

Anonym sa...

ja visst ebba, gör det :D hoppas du har det bra i luleå

Anonym sa...

ebba du är JÄTTEFIN, men inte jag, jag ser ju ut som en köttbulle!

Ebba sa...

nej alice det gör du inte alls! du är ju jättefin som vanligt <3

Anonym sa...

Ni är grymt snygga ni två ;)

Anonym sa...

snälla ebba, but bild, det finns ju bättre!!! <3

Ebba sa...

men alice skärp dej, du är superfin! <3 men vilken vill du att jag byter till isf då?