2009-03-29

Sommartid

Hatar egentligen söndagar men försöker att inte göra det, det är så deprimerande att gå runt och tänka så en hel dag. Men det är ju en sån där dag då man nästan aldrig gör något speciellt mest bara är hemma och kanske pluggar lite. Visst hänger det på att man får ta tag i saker och ting om man nu vill hitta på något men jag tror ändå att ni fattar vad jag menar. Jag är nog inte ensam med att känna så ibland. Så min söndag idag består mest av att vara hemma och plugga till min redovisning till skolan imorgon. Jag och två kompisar ska redovisa om Gränna och polkagrisar. Jag vet, ett lite udda ämne, men vi fick välja vad vi ville... Blir väl att jag städar lite och fixar med sånt också, inte så mycket mer. Sen måste jag iväg till badmintonen också om en halv timme. Hoppas ni får en bra söndag iaf!

Ser ni att jag fixat en ny design också? Är jättenöjd med den! Helt ärligt blev jag jätteless på den gamla.. (:

Inga kommentarer: