2009-03-19

luleå

Nu är jag framme här i Luleå. Här är det rätt mycket snö och jag har ju skrivit att jag inte vill ha mer snö nu men bara här är det okej eftersom att det nästan alltid är så i mars här. Så jag har bara med mej vinterskorna... Nu ikväll har vi iaf tagi en lång promenad längs Storgatan till stadsparken innan vi gick tillbaks, myisgt. Imorgon blir de en sväng på stan. :)
Såhär mycket snö är det här och den ena bilden ska visst föreställa en iskulptur om det nu syns, hehe..

Mormor hade köpt 2 jättefina linnen från Mango i Spanien till mej som en liten present så tänkte bara visa de (det till vänster är svart det andra brunt, mkt finare på än vad det ser ut på bilden). Det är kanske lite "konstigt" men oftast om min mormor köper kläder till mej så blir det så rätt, hihi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jättemycket snö i Luleå!