2009-03-20

shopping

Som sagt så blev det en dag nere på stan idag. Vi åt lunch och fikade där med, riktigt gott. Köpte den där underbara klänningen som jag redan visat här i bloggen på Gina Tricot, ett par örhängen från H&M och ett vanligt svart bas linne därifrån också, sånt behövs alltid. Kollade på en fin tröja på MQ också men den var slut i min strl så ska nog kolla där imorgon ist. Så det var trevligt, jag tycker det är så mysigt att gå på stan här!
Nu ska vi tydligen äta efterätt, glass med chokladsås eller snarare chokladsås med glass för mej, hehe... Sen ska vi nog se på Let's dance allihopa bara.

Såhär ser klänningen ut på! (Klippte bort mitt ansikte efter som att jag inte kunde låta bli att göra några konstiga miner... hehe.) ¨


Och här är en bild på örhängena som bara kostade 29,50 kr från H&M.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klänningen är assnygg och passar super på dig! ;)

Anonym sa...

Men ta inte bort ditt ansikte hörru :)