2009-03-10

vintern är tydligen tillbaka :(

Tänkte berätta lite om min dag för er. Väcktes imorse av att mamma kom in till mej och berättade att det var jättemycket snö ute och såhär nu på kvällen snöar det fortfarande. Faa**n! Det räcker med snö och sånt nu, jag vill ju att våren ska komma på riktigt! Jag som tänkte börja använda mina gympaskor och så men nu fick vinterskorna åka på igen... Nog om det, sen var det skola och allt som vanligt. När skolan slutade gick jag, Fanny och Alice hem till Aline. Fikade, gosade med lilla Bosse och hade väldigt kul!
Ska plugga lite nu och sen blir det nog en kväll framför tv. XOXO /Ebba

Vad tycker ni om min nya header föresten? Bilderna är inte så jättebra kvalite men tänk bort det. Kan ändå inte fixa headern på något annat sätt, är inte så duktig på sånt, hehe. Så nu får bloggen se ut såhär ett tag..

Inga kommentarer: