2009-03-08

till stan igen

Idag var det tydligen ingen badminton, det var lite skönt faktisk, hehe. Fast jag har inte vart där på jättelänge och inte på idrotten i skolan heller och i veckan ska vi ha beep-test, undrar hur det kommer gå, jag gilar verkligen inte sånna test, men skit i det nu, ni fattar säkert änd inte riktigt hur jag menar. Men iaf, så följde med Alice till stan, hötorget, istället. Där mötte vi Fanny också. Alice skulle kolla på några jeans på Gina, fast det fanns inte kvar. Själv såg jag en jättefin kjol som jag funderar på att kanske köpa senare... Sen kollade vi mest runt i lite andra affärer, var inte dirket där för att shoppa en massa. Köpte ananas youghurt glass i Gallerian också, riktigt gott, Så den här helgen har varit väldigt kul! Fast den har gått alldeles för fort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Helgerna går ALLTIF för fort! Snyft... :(