2009-03-04

vår väder

Det var så härligt väder när jag gick hem från skolan! Fick riktiga vårkänslor då! Det enda är att det förtfarande är så blött ute så kan inte ha mina gympaskor och måste fortfarande ha min jättestora jacka... Så nu vill jag att våren ska komma på riktigt med värme och allt! Gosh, så härligt det skulle va om man kunde gå runt i shorts nu och få bruna ben...

Förövrigt så hade jag tänkt börja med vårt hemprov vi har i so som faktiskt värkar jättesvårt. Vi får ju ha vår bok fast märkte nyss att jag tagit fel, så typiskt. Jag som tänkte börja nu så att jag skulle bli klar snabbare men jag kommer ju inte ihåg så mycket om det som är med på provet. Hatar hemprov, det är mycket bättre att ha det i skolan. Då går det snabbare att göra det och man kan inte skjuta upp det. Jaja, ska hoppa in i duschen nu så jag blir ren och fin, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

håller med, då får men det snabbt överstökat =D

p.s. "gosh" hi, hi