2009-04-01

1:a april

Har nyss satt mej för att plugga lite... Var iaf i stan idag med efter skolan. Som för en gångs skull gick rätt snabbt och bra också. Eftersom att det är 1:a aril idag så var det några som drog fram klockan kanske en kvart under bildlektionen. Var lärare märkte inget utan följde klockan på väggen. Precis när vi skulle få sluta så kom hon på det... Inte så lyckat, haha. Tillbaka till det att jag åkte till stan då. Jag, Fanny och Alice åkte som sagt till Hötorget. Vi köpte glass och satte och ute på en bänk i solen, så varmt det var. Helt jäkla underbart! Sen sprang vi runt i varenda Gina Tricot där för att Alice skulle leta efter en sak som inte fanns. Jag ville ju köpa de där jeansleggingsen idag men de var slut och skulle tydligen komma in nästa vecka. Helt ärligt så var jag lite skeptisk till jeansleggings först men nu tycker jag det är jättesnyggt att ha om man har tex ett längre linne över! Men får väl kolla på det senare då...

2 kommentarer:

Sanne sa...

Du verkar så omtyckt, så himla populär - lyckliga du!

Linn sa...

Blev du lurad i går?
Det är så himla surt att de visar klädre i reklam som inte ens har kommit in - letar en tisha på Gina men den kommer in om cicrka 6 veckor. Blir så jävla sur alltså!!!