2009-04-08

God morgon...

...fast det kanske är lite sent att skriva?

Nu är det så att jag behöver hjälp med en sak för jag inte kan se statistiken och hur många läsare jag har (läs: har inte hittat var man kan se det), så om det är någon som kan hur det är med blogger och hur man kan se sin statistik och lite andra saker så får ni jättegärna kommentera! Skulle bli väldigt glad då! För jag vill ju veta hur många som egentligen läser! Det borde ju finnas någon stans. Annars har jag funderat att skapa en ny blogg på blogg.se istället men det verkar så krångligt med alla kodmallar, jag kan ju inte sånt, hehe. Så tror nog inte att jag kommer göra det... Fast egentligen skulle jag ju vilja det, har nämlgen kollat tillbaka på det jag skrev i höstas... Så pinsamt! Jag har skrivit så mycket konstogt och tråkigt. Men det tar ändå emot att radera fast att jag vill...
Äh, som sagt så vet jag inte än. Men jag kommer inte sluta blogga, keep reading!

2 kommentarer:

Kiwi sa...

Man ska ha sin blogg på ett ställe där statistiken automatiskt finns med och ha ett namn som inte alla andra har. Ebba är ett asfint namn men många hittar nog till Ebba von Sydow och inte till dig. Synd :( för du har en himla bra blogg! Mna kan typ ha ett namn på sin blogg och så en underrubrik - med sitt namn... Lycka till! Det är inte så himla krångligt att byta blogg faktiskt. Då lägger man ett meddelande på sin gamla blogg och länkar till sin nya på sista inlägget i gamla...

Linn sa...

KOlla andra bra bloggar och vilka nätverk de ligger i - finns 1000-tals sätt att lägga upp sin blogg. Men sluta inte blogga!!! Kram =)