2009-04-23

Kompisar + plugg + vaccination...

Hej allihopa och förlåt för den hemskt dåliga uppdateringen... Men det kan bli så ibland när man inte har nåt speciellt att skriva om.

Just nu sitter jag här och pluggar till två prov vi har imorrn, som jag måste fortsätta med ett tag till :/ Men först blir det ett litet inlägg om dagen.
Direkt efterskolan gick jag, Alice och Fanny hem till Aline. På vägen dit började vi prata om livet och liknade. Det är rätt konstigt egentligen. Att just vi lever. Och att universum tydligen är oändligt, fast nån stans måste det ju sluta. Men vad finns då utanför, där allt tar slut, det kan inte bara vara alldeles "tomt"?? Fast det var inte alls det jag skulle berätta om. Men förvirrande är det... Hehe. Iaf så fikade vi där och pluggade lite so tillsammans. Men det blev mest att vi hoppade studsmatta och skrattade skit mycket åt allt!! =)

När jag kom hem sen skulle jag tydligen följa med familjen och ta en sån där fästing spruta ni vet. Fick för mej att det skulle göra ont men det gjorde det inte alls, som tur var... Men känner på mej att min arm kommer bli jäkligt öm imorrn. Så ingen vågar fan röra den! Haha.

Som sagt så har jag lite annat att fixa med nu. Pussar till er!

Inga kommentarer: