2009-04-09

Skärtorsdag

Det är riktigt skitväder ute och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Funderar på att åka till pappa på hans jobb lite senare så kan vi gå ut och handla påskpresenter.

Apropå att det är skärtorsdagen idag så kom jag att tänka på en sak som hände för kanske ett två år sen. Det här hör egentligen till haloween men alla småungar går ju bus eller godis på badå högtiderna. Iaf så var jag och några kompisar hemma hos mej för att ha filmkväll... Då knackade det på dörren och vi trodde att det var Alice som kom, eftersom vi väntade på henne. Då var det istället några småungar som gick bus eller godis. Jag sa till dom att vi inte har nåt godis utan att tänka på att den stora godis påsen vi står framme så att den syns från dörren... Fanny ba: vi har bara lös bajskorvar! Hahaha... Så fick dom några torra kakor innan dom gick. Sen när Alice kommer berättar hon att hon såg dom som var här och hörde dom säja något som "vad konstiga dom var". Undrara vad sjutton dom trodde om oss egentligen? Fast varför skulle vi bry oss om det? Ett roligt litet minne bara. :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha kommer ihåg det :) <3

Anonym sa...

och saknar det <3

Ebba sa...

kan ni inte skriva namn ist för anonym? jag fattar ju att det var nån av er som var med då men vet inte vem... <3

Rosie sa...

Anonyma inlägg suger fett! Det är bara töntiga fegisar som inte kan skriva sitt namn.