2009-04-14

Tisdag igen

Nu har skolan börjat igen och påsklovet är slut. Känns väl lite sådär men ändå helt okej... Men skolan idag gick faktiskt riktigt bra. Typ vikarier hela dagen och sen fick vi sluta 1 timme tidigare!
Så då åkte jag med Sara, Elin, Fanny, Aline och Rebecca till stan, ni vet runt omkring Drottninggatan. Kollade runt i en massa affärere bla på Gina. Hittade äntligen jensleggingesen men då fanns det ju inte kvar i min storlek... Och då hittade jag ett annat fint linne som inte heller fanns i min storlek... Att det alltid ska vara så! Tappade lite av "shopping suget" liksom eller vad man kan kalla det då. Hehe. Ja, så kan det ju gå.
Iaf så fikade alla på coffe haouse också, en hallon smoothie för mej, och så fixade vi en fin liten födelsedags present till en kompis med.

Nu börjar Uggly betty snart och det ska jag se. Puss puss.

2 kommentarer:

Linn sa...

Ugly Betty är cool. Tänk om alla ba kunde få va precis som de är. I like ;)

H A I D I J A K O B S S O N sa...

*SVAR:* okej hihi ;>