2009-05-31

Fyller år!

Idag fyller jag år! Så nu är jag 14. Grattis till mej! Hahaha.
Imorse kom mamma, pappa och syster och grattade mej och så fick jag lite presenter och fina blommor. Sen runt kl 12.00 hade jag ett litet släkt kalas här. Så då åt vi lite lunch och fikade bara utomhus (det var jättevarmt och härligt idag med). Har iaf fått jättefina saker. Bl.a en ny väska, ett armband från Thomas Sabo, en digitalkamera, en rosa resväska och presentkort på Åhléns. Är riktigt nöjd.
Hela den här helgen har verkligen vart bäst! <3

Födelsedags blommor! Bilden är tagen med min nya kamera, det blir hur bra som helst.

6 kommentarer:

OLa sa...

Grattis cooling!

Bonzo sa...

Congrats bästa bloggen!

Alice sa...

Grattis sötis!( i efterskott, kunde inte kommentera igår)

Ebba sa...

tack!! <3

Anonym sa...

Tusen grattis hörru. Vilka vackra blommor!!!

Erica sa...

Hipp hipp hurra på din födelsedaaaag!