2009-05-01

Har lite tråkigt såhär på morgonen såhär kommen en (lång) lista:

Lovar du att vara ärlig: Japp
Du heter: Ebba
Smeknamn: Ebbi av typ Sara bara, haha
Var bor du: Precis utanför Stockholms city med familjen
Trivs du där: Jarå
Hur gammal är du: 13, fyller snart 14!
Låt som när du är ledsen sörjer till: Någon lugn, fin låt
Vad tycker folk om dig: Ingen aning egentligen… Men förhoppningsvis att jag är en glad, omtänksam och rolig tjej att vara med…??
Brukar du skratta för dig själv: Jaa, hahaha
Vad kan du må dåligt över: Om det är alldeles för stressigt och jag har en massa jobbiga saker att göra som jag inte ens tycker är ett dugg kul…
Äger du några converse: Ja, använder de varje dag
Vad har du för mobil: En Sony Ericsson Walkman
Hur svarar du i mobilen: ”Heej”
Vad stod det i ditt senast inkomna SMS, och vem var det ifrån: ”Va bra, jag ska snart gå :-)” och det var från Fanny det
Vem pratade du senast i telefon med: Det var med Alice! :)))
Antal timmar sömn inatt: 8 kanske
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Oftast, kan råka komma lite sent ibland bara :/
När mår du riktigt bra: Bl.a. när jag är med mina underbara vänner!!
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Glaaad
Vanligaste färg på dina kläder: Väldigt blandat, har mycket i färg men också lite i de "vanliga" färgerna
Favorit dryck på morgonen: Juice!
Är du blyg: Nej inte direkt, men kan vara i fel sorts sammanhang
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja eller jag vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Mycket! Haha…
Är du nöjd med ditt liv: Jo det är jag väl
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Vet faktiskt inte riktigt
Vad längtar du till: Sommaren!! Plus min födelsedag!
Har du bra vänner och äkta vänskap: Aa, verkligen! <3
Vad är det finaste du fått: Oj, det kan jag inte komma på nu
Efter sommarlovet: så börjar jag 8:an
Är det okej att gråta: Det är klart det är
Har du någon gång gråtit dej till söms: Ja
Bär du glasögon eller linser: Nej
Har du piercing: Nej, bara hål i öronen om det nu räknas
Vill du gifta dig: Kanske det, vet inte nu
Vill du ha barn: Ja det tror jag
Är du bra på att laga mat: Bäst! Haha, men ja det tycker jag
Är du flygrädd: Näe
Hur vig är du: Inte ett dugg, hehe
Vilken är din favoritglass: Ben&jerrys är så himla gott
Tror du på ett liv efter döden: Nä det gör jag väl inte egentligen, fast man vet ju aldrig
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Vilken ögonfärg har du: Bruna
Vilken hårfärg har du: Blont!
Röker du: Nej, har aldrig ens testat och kommer inte göra det heller
Sysslar du med någon idrott: Spelar badminton
Hur ofta tränar/motionerar du: Det blir bara en gång i veckan
Hur imponerar man på dej: Om man är sej själv och kan bjuda på sej själv också, ungefär (:
Är du allergisk mot något: Nej
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag! Var och såg på en majbrasan och sånt med några kompisar. :D
Vad ska du göra idag: Äta lunch med farmor och farfar och sen en sväng till stan igen, tror jag att det blir
Senaste låt du hörde: Right round med Flo Rida, den gick på radion nyss
Kan du bita på naglarna: Usch nej
Är du rädd för tandläkaren: Nej jag går ju dit rätt ofta (har tandställning för er som inte vet)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Solar du ofta: På somrarna och utomlands iaf
Vad använder du för schampo: Nåt från Loréal Elvital

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sov du ensam? Vad är det för en nördig fråga. Såna som pervon ställer ju... Har du fått listan skickad till dig av en gubbe eller??!! Akta dig.

Ebba sa...

haha, verkligen inte!! det är en lista som jag sett att några andra bloggare också har så det är säkert!