2009-05-13

Konserter och sommarlovet

Ikväll har Beyonce konsert och jag hade verkligen velat gå med Fanny och Alice som skulle dit! Men eftersom att det bestämmdes nyss så kunde jag inte och förresten har jag inte råd med det. Så sitter här och tänker på vad jag missar hehe... Aja, ska åtminstonde försöka dra med dom och gå och se på Britney i juli! För det skulle vara så himla kul! Fast då måste man väl köpa rätt snart innan biljetterna hinner ta slut? Annars kan man ju alltid gå till Grönan när Lady Gaga eller E.M.D. uppträder där? Längtar just nu otroligt mycket till sommarlovet som bara är 1 månad bort! Det ska bli så sjukt skönt och så himla kul också, det finns ju så mycket mer att hitta på då. Som sagt kan man gå på konserter, ellerGröna lund, göra utflykter till stranden och sola och bada och bara hitta på mysiga grejer som att grilla någon kväll!

1 kommentar:

Sussi sa...

Brittan måste ni köpa tics till snarast vännen annars tar dom slut tror jag.