2009-05-10

Shoppingen

Jag hade ju ett present kort på Make up store så passade jag på och shoppa upp det när jag ändå var i Sickla. Älskar iaf sminkväskan ! Haha. ´´'
Linnena kommer från Gina trciot. Eftersom att dom är lite längre så passar dom bra över mina jeans leggings eller till tights bara !
Det blev den här klänningen från Topshop också. Egentligen är den rätt vanlig men det är ryggen som gör den ! (men somvanligt är den mycket finare på än vad den ser ut på bilden som inte blev så jättebra)
Söta va ? Dom kommer från Vagabond för dom som nu undrar.

5 kommentarer:

Elin sa...

åh allt var fint!! älskar skorna och klänningen var skitsnygg

Sara sa...

Vilka fina Ebba, med blommor, sommrigt :-)

Henke sa...

Schyssta prylar och stuff. Nej fan. Inte behöver du ha vitt på'rej på skolavslutningen - Sen ja, men inte nu i högstadiet. Nope. Och du snyggo, klänningen är skitsnygg ;)

Bonzo sa...

Klänningen är såååå fin. Provade den men de hade bara M och den var för stor för mig. Annars hade jag verkligen köpt den på studs.

Linn sa...

Sminkväskan är ju så himla fin - vicka färger! Najs =)