2009-06-23

090623

Nu har mina kusiner och morbror kommit så ikväll har jag och mina kusiner cyklat till Lulsundet och tagit ett kvällsdopp och sen fikat lite kladdkaka och sett på tv och sån där när vi kom tillbaka. Tidigare idag var jag och min mormor ner till Udden och där vi satt på stranden ett litet tag innan vi gick och fikade där. Sen har jag bara suttit och solat på tomten i kanske 1 timme! (: Så härligt att det är fint väder nu, I like it! Hehe. Tänkte bara brätta lite vad jag gör här och så... Pöss

En bild på min mormor när vi var på Udden
Mina kusiner vid Lulsundet

5 kommentarer:

Ola sa...

Söt mormor. Hon ser ganska ung ut. Lika söt som du ;)

Linda sa...

Nämen ser man på ser man på!! Är det inte mina grannar på bilden?! :D haha :) pöss

Linda sa...

Vem är ola?! :O

Ebba sa...

haha ingen aning... :P så du som nu är ola får gärna berätta vem du är?

Ola sa...

Ähh, jag e bara en vanlig grabb på 16 år i Göteborg. That's all.