2009-06-16

Grönan

Kom hem vid kl 8 efter att ha vart på Grönana i kanske 5 timmar med Alice och Aline. Gud vad roligt vi hade det!! Åkte den där jetline typ 5 gånger och en massa annat, och så katapulten och extreme! Första gången, woho! Men det var faktiskt jättekul fast skrek som en jävla galning... Alice sjöng "Stockholm i mitt hjärta" istället. Haha!
Bilderna som togs på Gröna Lund kommer upp lite senare ikväll eller imorn, måste ladda in dom på datan och sånt där.

Tänkte passa på att berätta lite om mitt tandläkarbesök också. Som jag skrev i det tidigare inlägget så åkte jag ju dit imorse. Tog bort min tandställning! Äntligen, känns så himla skönt. Och inte för att skryta men jag älskar mina tänder nu! Hehe. :)

4 kommentarer:

Alice sa...

men det hjälpte att sjunga-snarare skriksjunga "Stockholm i mitt hjärta"! det kan jag rekommendera till alla läsare där ute. man koncentrerar sig på något annat och det blir mkt roligare! haha
Ebba: vi måste gå igen!! det var så himla kul!
puss

Alice sa...

juste!! gud så fina dina tänder är nu! haha, sa ju det igår men ändå! lite avundsjuk är jag... :D
måste kännas jätteskönt! grattis eller vad man ska säga!

Elin sa...

Men gud så roligt att du fick ta bort tandställningen, och att du är nöjd med tänderna också - det är ju huvudsaken, eller hur!?

Det låter som ni har haft en underbar dag på grönan. Roligt! Hoppas vi kan ses någon dag!

KRAM :)

Bonzo sa...

Vågade ni åka Extreme?? Den ser så satans läskig ut!!! Annars är Grönan BÄST.