2009-06-28

Stendörren

Har tillbringat hela dagen vid stendörren. Det är ett skitmysigt naturreservat eller nåt typ, där det är en massa klippor och sånt vid havet. Så har badat och solat hela dagen. Fast misstänker att jag bränt mina lår... Men det är inte så farligt. Och nu ser man iaf mina bikinilinjer också! Hehe ;) Älskar att vara där på sommaren!
Ikväll grillade vi bara här hemma och så kom mina kusiner förbi ett litet tag och badade i vår uppblåsbara pool. Imorrn kanske vi ska åka till Flaten tillsammans! Nu när det är så himla fint väder så blir det ju rätt mycket sånt.
Är helt osminkad på bilden, vem använder en massa smink när man vet att man ska åka och bada liksom? På sommaren när jag fått lite färg kan jag känna mej så fräsch utan smink ibland ändå.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ebba du är ju jättesöt utan smink oxå!! du ska vara glad att du inte har en massa finnar!!för det är verkligen inte kul...

Linn sa...

Håller med anonym! Du är skitnajs utan smink och kan vara utan smink på vintern också så himla snugg som du e ;)

Anonym sa...

Snugg? ;) Bilden som är lite suddigt tonad ser ut som en bild ur en film ju! Fatta bruden. DU E SCHNYGGERS!

Ebba sa...

haha, tack allihopa! :)
svar till "anonym": jag kan tyvärr också få lite finnar ibland...

Zinna sa...

ah men snackar ni bara utseende på den här j-a bloggen eller? vad ytligt!

Ebba sa...

svar till zinna: inte bara ;) om du inte gillar det behöver du inte läsa den här j*vla bloggen som du kallar det.