2009-07-08

Hemma

Hej igen! Kom hem från Ingmarsö nu sent i eftermiddags. Följde med Alice dit i måndags, man kan säja att dom typ har landställe där... Det var iaf hur kul som helst!!! <3 Fast när jag skulle åka dit höll jag på att missa båten... Som vanligt lyckades jag precis missa tbanan och bla bla bla så när jag kom till båten där Alice redan var så skulle båten gå om 2 min. Om jag hade missat den hade jag fått vänta i 1,5 timma och sen skulle båten tagit 4 timmar... Så jag var hur stressad som helst när jag satt på tbanan. Men iaf, sen kom vi fram dit och det varverkligen jättefint där. Gjorde en massa saker, tittade på en massa avsnitt av Lost, cyklade ner till affären, hade picknick, tog en massa kort med självutlösaren, och idag låg vi och läste och solade nere på bryggan. Men igår när vi skulle göra det så började det regna och åska precis så då tänkte vi gå ner lite senare och så började det regna igen och när det slutat tänkte vi gå dit igen och då började det regna igen, så jävla typiskt. Haha. Men sen badade vi där på kvällen, hehe. :) Kanske visar några bilder imorrn, får se, men måste bara ladda upp dom på datorn först vilket jag inte orkar i kväll. Hoppas ni andra också haft det bra vad ni nu har gjort.

1 kommentar:

Linn sa...

Låter astrevligt. Har varit på mormors land där det oxå mest regnat. UTAN dator. Fatta! Höll ju på att dö av tristess. Äntligen hemma och kan läsa din blogg igen.