2009-07-17

Jag HATAR att packa

Gud jag håller fortfarande på att packa.. Fast jag har väl inte vart sådär jätteefektiv om man säjer så utan mest hållitt på med annat hehe. Jag vet ju aldrig vilka kläder som passar att ta med och så kan jag aldrig bestämma vilka heller så jag börjar med att packa ned allt men det får ju f*n inte plats. Ahhh!!!
Jag ska iaf åka till ett ställa som heter Bretagne i Frankrike med min familj där vi hyrt ett hus, ska bli så himla mysigt! Planet går runt kl 7 på morgonen imorrn så jag måste typ gå upp halv 4-halv 5. Jag kommer vara helt död -.- Aja, kommer hem sen på lördag om 2 veckor. Uppdaterar bloggen då och visar en massa bilder och sånt där! Puss

3 kommentarer:

Elin sa...

Saknar dig! Hör gärna av dig när du är hemma så kan vi kanske hitta på något. Vad sägs om en tripp till stan? ;)

Ebba sa...

eller till stranden? :D:D:D

Elin sa...

Absolut! Varför inte? :D