2009-07-10

090710

Hej hej alla Ebba-lovers! Tänkte berätta för alla om mitt intressanta liv och vad som hänt idag. Hålla? Jag är ju liksom bäst och jag vet att alla bara är så himla avundsjuka på mej.
Haha, nej verkligen inte. Att hålla på och provocera och allt det där för att få många läsare och bla bla bla funkar inte riktigt för mej... Eller jag "kan" inte skriva på det sättet själv. Typ. Så jag skiter i allt det där och berättar lite om min dag. Visst många kanske tycker att det är liite tråkigare, but I don't care.
Iaf! Var med Alice ett tag idag. Vi skjutsade varann på min cykel upp till globen och gick runt och kollade där ett tag. Sen gick vi hem till mej och badade i vår lilla "pool". Det var riktigt kallt hehe. När hon hade gått lagade jag lite middag, gjorde typ som pannkakor med ost och skinkstuvning i, blev jättegott. Är väldigt stolt över mej själv! Höhö ;)

3 kommentarer:

Engla sa...

Skönt att du inte är så j-a otrevlig som alla verkar tro e ballt ba för att man bloggar. DE E DE INTE nämligen... hö hö =)

Henke sa...

Hej sötis. Du är bäst... love u'r blogg.

Bonzo sa...

Dom flesta som låter som äckel i sina bloggar har antagligen skittrista liv. Som om man blir mer intressant om man är otrevlig. SO NOT TRUE!!! Livet e en fest så le för fan =)