2009-08-30

Boken "Så Länge Vi Båda Andas"

Hade tänkt läsa lite i boken "så länge vi båda andas" nu, har bara några få sidor kvar. Ååh alla twilight böckerna är så himla bra! Vad ska jag göra när jag läst ut den här sista?? Hehe, ett litet skämt bara... ;) Men jag kan verkligen nörda ner mig i en bok på riktigt, som dessa böcker. Då blir jag helt fast och kan inte sluta läsa. Har snart läst ut alla 4 på mindre än 4 veckor, men hade nog kunnat läsa ut dom ännu snabbare om jag haft lite mer tid till det.. Vissa kanske tycker det är jättefånigt men det gör iaf inte jag som ni säkert märkt nu. Och det står jag för, hah! Så det är några böcker jag rekomenderar starkt för er!
Längtar verkligen tills filmen New Moon kommer på bio också! Men det är ju först i november, så det är ett tag kvar... <3

2 kommentarer:

vicky sa...

jag läste ut alla fyra böckerna på 1 och en halv vecka sammanlagt haha, är inte jag en större nörd i såfall,
men jag håller verkligen med dej, dom böckerna äger allt:D

Linn sa...

de är asbra! Vad ska jag läsa nu??? har också läst ut dom supersnabbt och gillar egemtligen inte att läsa böcker... det står jag för! ;)