2009-08-03

Jag är sämst på att komma på rubriker

Förlåt förlåt att jag inte har uppdaterat nåt mer sen jag kom hem när jag skrev att jag skulle visa lite bilder och sånt från Frankrike.. Men det kommer! Promise. Har liksom haft så mycket annat att göra dom här dagarna. Som idag, då var jag med familjen, farmor och farfar och min faster borta vid stendörren och badade och solade nästan hela dagen. Vi hade tagit med oss lunch dit och så åt vi middag på ett mysigt ställe på vägen hem. Sen stannade vi och köpte lite godis och hyrde film, Marley och jag. Hehe (:

4 kommentarer:

Bonzo sa...

Du är inte sämst. Jag älskar din blogg! Tänkte precis be om picesen du lovat men har man fullt upp så har man :)

Anonym sa...

Ni har det ganska vardagsmysigt i din familj. Min familj hittar på typ ingenting. Jag är skitglad att jag iaf har en dator som jag kan hitta på kul grejer med...

Linn sa...

NÄ FY! Nu får du FAKTIKST visa bilderna du lovat...

Ebba sa...

svar till Linn: bilderna kommer, jag har bara inte haft tid att sitta vid datorn & ladda upp massa bilder!