2009-08-16

Sommar och höst

Har tänkt lite till... Hahah! Iaf.. Jag mår så himla bra på sommaren. Allt känns liksom så mycket lättare, för det mesta. Det är oftast varmt och soligt och man kan bada och ligga och sola på stranden. Och bli brun! Jag känner mej nästan dubbelt så mycket snyggare och fräschare på sommaren än på vintern och går mycket oftare utan smink om man jämför.
Nu är det redan mörkt ute. Det var det inte för kanske 1 månad sen. Jag klarar inte av att det är mörkt hela tiden och regnar och håller på på hösten. Men efter det kommer ju julen igen och då har man liksom nåt speciellt att se fram emot. Men det kan faktiskt vara lite mysigt ibland under själva hösten. När det är en sån där härlig höstdag, alla mysiga kvällar man sitter inne och ser på film med dom man tycker om, all höstshopping, att många tv-serier bärjar igen m.m. Hehe, även om det såklart känns mycket härligare att gå ute i korta shorts.
Fast det är ju fortfarande bara augusti så det här är väl ingenting att tänka på nu men jag kunde inte låta bli. :P Och så "hemskt" brukar det inte vara då. ;) Det är bara jag som håller på och stressar upp mej över ingenting som jag brukar!??

2 kommentarer:

Inshallah sa...

Varför stressar du upp dig? Du verkar vara snygg, klok, ha vänner, du reser, din familj verkar helt ok. Fokusera på det ooch strunta i allt annat. Man måste faktiskt inte va bäst i skolan eller veta allt som ska hända i ens liv. Så chilla och unna dig att bara njuta av livet. Det löser sig, allt det andra...

Ebba sa...

Svar till "Inshallah": ja jag vet jag borde inte göra det, men kan ändå inte låta bli att göra det ibland... tack förresten :)